براساس طرحی که شرکت پست دارد، صورت‌حساب‌ مشترک برای همه خدمات از جمله آب، برق و غیره در شهر‌ها ارائه می‌شود.

در این زمینه، محمدحسن محبیان عراقی، مدیرعامل شرکت پست در گفت‌وگو با فارس از ارسال صورت‌حساب خدمات شهری آب، برق، گاز و تلفن برای شهروندان به‌صورت یک بسته جامع خبر داد و گفت: پس از توافق با شرکت‌های خدماتی و متقاضی بودن مشترکان، این طرح از یک ماه دیگر اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پست ایران در‌خصوص اینکه آیا از یک ماه دیگر قرار است بسته جامع قبوض وارد شبکه توزیع شود، گفت: این طرح یک ماه دیگر اجرا خواهد شد.  وی درخصوص اینکه این طرح در چه استان‌هایی به اجرا درخواهد آمد، اظهار کرد: قرار است بسته جامع قبوض برای تمام استان‌ها اجرا شود و برای شروع از تهران که مشکل ترافیکی زیادی دارد، آغاز می‌شود.

گاز 225 تومانی در انتظار مشترکان پرمصرف

با تصویب نرخ‌های جدید گاز در دولت، هر متر مکعب گاز مازاد بر پله دهم دهک دهم 225 تومان محاسبه خواهد شد.مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به شانا گفت: در جدول پلکانی تنظیم شده در سال 1386دامنه مصرف گاز و تقسیم بندی جغرافیایی (گرم، معتدل، سرد 1،سرد 2 و سرد 3) تغییر کرده است و پیرو این تغییرات در جدول جدید، گازبهای پرداختی نیز تغییر خواهد کرد.

مجتبی شیخ بهایی اظهار داشت: بر اساس جدول جدید نرخ پایه محاسبه هر مترمکعب گاز برای دهک‌های اول و دوم 45 ریال، برای دهک‌های سوم تا هفتم 100 ریال خواهد بود و برای دهک‌های بعدی نیز گازبها به صورت پلکانی تا 225 تومان افزایش خواهد یافت. به‌گفته وی، طرح جدید افزایش جریمه مشترکان پرمصرف به زودی اجرا می شود.

کد خبر 99310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز